Blog Design

sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

Oma pieni puutarha

Viimein minulla on jotain kuvallista lisättävää tänne blogiinkin. Taisin mainita viimeksi, että suunnittelin pienen parvekepuutarhan perustamista. Tämä onkin melko mielenkiintoinen projekti sillä, vaikka pidän kasveista ja niiden läheisyydestä, en varsinaisesti ole mikään viherpeukalo ja en tiedä kasveista kovinkaan paljoa. Kokeilemalla toki oppii, joten niin päätin tehdä. Aloitin tämän projektin oikeastaan jo muutama päivä sitten, mutta en ole ehtinyt vain tänne kirjoittelemaan. Yhtenä tavoitteena oli päästä mahdollisimman halvalla, sillä opiskelijalla ei ole varaa laittaa monia satasia tällaiseen. Vaikka se olisikin ihanaa!


Tässä näkyy osa minun pikkuisistani. Talvion ja rikon tarkemmista lajeista en ole aivan varma. Jos joku tietää paremmin niin sanokaa ihmeessä. :)


Tässä on minun vauvanurkkani. Osa noista kukista on varmaan laitettu ihan liian myöhään itämään, mutta tämä on tätä ensikertalaisen kokeilua. Ja etualalla kaksi hyvin mahtavaa tekemääni veistosta. : D


Tässä vielä lähikuva pikkuisesta mehikasvistani. Nyt vasta kuvasta huomasin, että se on jäänyt hieman turhan koholleen. Upsis. Tuon emaalisen lehmäkipon löysin kirpparilta (kuten suurinosa noista ruukuistakin). Se oli vain niin söpö, että minun oli pakko saada se. :)

Minulla on niin suuret visiot tuon puutarhani suhteen, mutta alhainen budjetti tulee vain vastaan. Jos teitä kiinnostaa lukea enemmän tästä projektista niin kannattaa pysyä kuulolla. Se super salainen projekti julkaistaan pian......... Stay tuned!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti