Blog Design

lauantai 28. toukokuuta 2011

Tilannekatsaus

Olen pahoillani, että en ole ehtinyt bloggamaan, mutta kiire on ollut kova, eikä minulla ole ollut mitään päivitettävää. Tosin nyt kun tarkemmin ajattelen, ei minulla ole nytkään mitään fiksua sanottavaa. Ajattelin kuitenkin antaa pienen tilanneraportin ja kertoilla hieman mitä kuuluu ja miten menee.

Kesäprojekti edistyy huimaa vauhtia ja pian se voidaan julkistaakin. Kun aika koittaa, kerron asiasta teillekin tarkemmin. : )

Koulu loppui taas vähäksi aikaa, mutta kiirettä ja tekemistä on silti riittänyt. Yksi suurimmista muutoksista on muutto. Muutan tässä piakoin uuteen asuntoon (joku voisi sanoa taas) ja siinä kämpässä on iso parveke! Eli voitte arvata laittaako tämä tyttö heti parvekepuutarhan pystyyn! : ) Haluaisin ainakin yrttejä, kukkia ja vaikkapa amppelimansikoita. Minulla on paljon visioita, mutta katsotaan toteutuuko niistä kovinkaan moni. : D

Mitäpä tässä vielä... No, ei minulla oikeastaa ole nyt muuta sanottavaa. Vähän fiksumpia postauksia tulee kyllä taas pian.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti