Blog Design

torstai 1. syyskuuta 2011

Valoa syysiltaan

Koulut on alkanut ja arki palannut. Olen ehtinyt saamaan flunssankin jo pariin kertaan. Itse asiassa olen tälläkin hetkellä hieman flunssainen. No, pitää yrittää levätä, juoda lämmintä ja näin. Olen tässä yrittänyt syödä vitamiinejakin josko se auttaisi.

No, se syyskuu tuli, vaikka miten yritti pitää sen poissa. Itse olen niin kesäihminen, että tämä syksyn saapuminen suorastaan masentaa. Nyt on koko pitkän pitkä talvi edessä. Äsh.

No jos tähän kurjuuteen jotain positiivista löytäisi, niin ne olisivat ehdottomasti kynttilät! Itse rakastan niitä ja niiden luomaa pehmeää lämmintä valoa. Kesällä niitä ei tule poltettua, mutta nyt kun illat alkavat olla jo pimeitä, on niitä kivaa polttaa ja tunnelmoida.



Nyt kun Pick me!-projekti on päättynyt niin voin paremmin keskittyä Magpieenkin : ) Elikkä tämä kesätauko alkaa minun osaltani olla ohi! Jei!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti