Blog Design

keskiviikko 14. joulukuuta 2011

14. luukku

Oho! Olen jaksanut kirjoittaa tänne päivittäin jo kahden viikon ajan! Voitteko kuvitella? Minä, joka olen niin laiska, että... Toivon kovasti, että tästä on myös iloa jollekin muullekin kuin itselleni. :)

Ja tiedättekö, minusta tämä on myös toiminut omalla kohdallani positiiviusuttamisterapiana! Olen huomannut, että en ole viime aikoina ollut yhtään niin äkäinen ja kärttyinen. Itse asiassa olen ollut hyvällä tuulella harvinaisen usein. Vaikka enhän minä pahin ärripurri ole koskaan ollutkaan.

Ja arvatkaan mitä! Onni potkaisi minua taas tuon Ärrän joulukalenterin kohdalla! Tällä kertaa tosin en saanut vain suklaata vain ihanan pikku pehmon. : ) Kävin hakemassa sen heti uuteen kotiin. harmi vain, että valitsemiseen en saanut kuin pari minuuttia ja jouduin tekemään päätökseni hätäisesti, mutta suloisen seepran valitsin. Annoin sille nimeksi Uuno. Raukalla on niin iso pää, ettei se meinaa kestää edes pystyssä. Lisäksi se näyttää jotenkin väsyneeltä tai surulliselta.


Innostuin tänään pitkästä aikaa leikkimään kynsilakoilla. En pidä aikaansaannoksestani, mutta kaipa näitä pari päivää jaksaa katsella. Katsotaan jos viikonloppuna lakkaisi uudelleen : ) Kaivoin pitkästä aikaa Konaditkin esille ja olin positiivisesti yllättynyt, että osasin melkein jopa käyttää niitä. Tipit taas menivät ihan päin honkia, mutta noh... en jaksanut teippailla.



Minun teki tänään myös mieli jotain suolaista pientä purtavaa, mutta koska kaapista ei oikein löytynyt mitään, piti minun löytää jokin resepti, johon ei tarvitsisi juuri mitään. Päätin siis tehdä teeleipää! : ) En ollutkaan sitä ennen tehnyt ja ihan hyväähän tuo oli kun päälle levitti voita tai pestoa.


Resepti löytyy täältä: http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/177227/Teeleiv%C3%A4t/. Itse tosin sovelsin sen verran, että käytin maidon sijasta kermaa. Ihan hyvin tuntui onnistuvan silläkin.

2 kommenttia:

Jaana kirjoitti...

Miten ihmeessä sait kirjoitettua tuon sanahirviön positiivi... oikein?
Ja onneksi olkoon! Uuno näyttää hyväluontoiselta.

Karoliina kirjoitti...

En usko että kyseinen hirviö on vieläkää oikein kirjoitettu, mutta noh...

Lähetä kommentti